mysweetestthings -

Don't you remember?

Idag har varit en ganska lång dag.. Började med jobb, och va färdig med allt som skulle göras idag, svin fort.. Så jag hann göra massa som jag aldrig har hunnit med innan... Slutade vid ett, och tankade min bil då. Då kom mjöda♥ (6767) och hämtade pengarna för min Breaking Dawn biljett(: Sen åkte jag hem och bytte om och tog med min kamera i bilen, och åkte och fick massage. Andra gången för denna veckan! Jag har fått ryggskott förstår ni! Har inte tränat sen i söndags! Så idag va jag där igen och försökte fixa min rygg, va där i måndags.. Hoppas att de blir bättre denna gången...
Sen tog jag bilen ut till Fjärås.. Åkte bara runt.. Hittade inte något spännande.. Vet inte vad jag letade efter.. ville mest testa min kamera som jag hämtade igår, den är mysig!(: Åkte till Åsa och vände (waste of bensin jo tack.) (jag vet att de heter gas.) Sen åkte jag hem och har suttit på mitt rum sen dess. Lyssnat på musik och bara varit typ.. Tror jag ska ta en promenad senare.. Brukade ta en varje dag för några månader sen.. De va skönt att tänka.. Och har ingen lust att sova, så de får nog bli en promenix istället. Ska inte vara på jobbet förrän 15:30 imon, och ska inte göra ett piss fram tills dess, så jag kan lika gärna sova senare, och vakna innan jobbet. (de är ganska käckt att vakna innan jobbet... (: ) Stänger och sen ska jag sova hos Marcus, och träna på lördag morgon! Och efter det är det jobb igen, stängning igen, och sen är de sovdags, och jobb igen... sen är det träning och SEN är jag ledig i tre dagar. Längtar.
Dock är jag bara träningsledig en dag nästa vecka.. Vad hände med att återupphämta sig imellan träningar? Haha^^
Längtar tills jag får min lön.. Så jag kan spara den.. Haha.. Jag vill ha massa pengar till shopping i NY i April.. 
Can not wait. For realzzz. 
Nu ska jag ta ett rejällt röj i mitt rum. Rensa ALLT. Får se hur många sopsäckar de blir.. Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: