mysweetestthings -

Jag vet vem jag är, när jag e hos dig

Hej världen. Igår va de måndag, vilket betydde ledig från jobbet! Gööött! Så jag sov hos Marcus, och jag hade en tid hos läkarn 13:40, kollade min rygg! Mitt bäcken är snett.. som vanligt då med andra ord.. suck..
Sen åkte vi hem till honom och då ringde hans moster och sa att julleveransen hade kommit, så han fick skynda in till jobbet och jag åkte hem innan träningen. Hade dans och åkte sen hem en stund. När jag kom hem satt pappa och kollade på tvn som finns på nedevåningen.. Har ingen soffa i tvrummet atm, för han ska byta och höja en bit av golvet. Tvn på nedevåningen har inte använts sen i mitten av sommarn. 13 Juli för att vara exakt..(Då jag och Emma åkte och köpte donken till järngänget, jag hade täcke på mig och Emma filt..haha) bara en liten parantes.. tycker de va lite skojjsigt.. hihihihiih.
Sen kom Marquizz hem från mubacka och jag åkte hem till honom och sov. Imorse va det jobbdags för honom igen och jag tog bilen hem en stund och åkte sen och hämtade Sofia på jobbet och körde henne till Salongen där vi fixade mina fransar! (Inget hål längre, whopwhop) Sen åkte jag hem och nu har jag kollat lite shopping i NY och Boston, strassat mina converse, eller fixat de som lossnat.. Och målat mina naglar! nu ska jag nog städa lite på le room.. Los städerskor kommer på fredag och jag hinner inte innan dess.. Har inte rensat så himlans mycket.. en halv sopsäck bara.. men de blir nog mer nu skulle jag tro! 
Hejsvejs! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: