mysweetestthings -

Något annat än de här.

Var hemma ifrån träningen vid typ elva igår, och satt uppe på mitt rum (mysfaktor 2000!) och tittade på ett avsnitt av 90210 och två avsnitt av married to Jonas innan marcus ringde och kom och hämtade mig! Så vid ett tiden kom han hit och vi åkte hem till honom och sov! Sen sov vi till typ elva och gjorde i princip ingenting fram tills fyra när han körde hem mig så jag kunde åka till träningen! Tiiiidig träning idag! Satt bredvid även idag, uppenbarligen, och nu är jag hemma igen! Va hemma innan 20:00! När hände de senast liksom? 
Imon jobbar jag 5:45-10:45ish.. Träningen börjar nämligen 11:15-14:15 imon! Gött att vara klar tidig! sen får boom våra kvällspass(: mohahaha! Samma är de på fredag, men fredag kommer vara en bra dag! Jobbar 5:45-11:15ish, tränar 11:45-14:15, och sen är jag väl hemma en stund, åker förmodligen in till göteborg, köper tröjan som jag inte hittade igår (tror jag skiter i de, för den kostade 700 spänn...), tar med marcus hem och åker till Esters och firar min födelsedag! :D Sen ska jag kolla på One Direction på X factor! 
Nu har jag ont i magen och ska nog kolla på något avnitt av New Girl.. har inte sett något av den nya säsongen.. shame on me! Pappa håller på att bygga upp golvet i tvrummet... Bankar och har sig.. får se om jag kan höra vad jag själv tänker..
Puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-10-31 @ 20:55:53 / http://johannameh.blogg.se

Shame on you!!
New Girl är ju så jäädra bra! Skrattade helt sinnessjukt när jag såg förra avsnittet (femte), när Jess hjälper cece på jobbet. HERREGUD va kul det är. se det! :D

Postat av: Frida
2012-11-01 @ 00:56:13 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Jag vill att Jess och och Nick ska bli tillsammans. Man ser ju på dem att de vill! Jag orkar inte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: