mysweetestthings -

Typical mongolaget

Igår efter träningen, som jag stog på is på nästan hela tiden. Första gången som förra söndagen.. känns som en månad.. Vi hade koreografi och sen åkte jag hem till min grabb och sov där! Men först kollade vi på några avsnitt av South Park. Imorse väckte han mig innan han åkte till jobbet, och jag tog bilen hem och somnade lite till. Ställde klockan på 08:45 och vaknade tio över tio av att de ringde på dörren.. haha^^ dumma larm.. Tog emot pappas filmduk.. sen gjorde jag iordning mig och åkte upp till jobbet och bytte bil med mor, innan jag tog bilen till Pascha och åt frukost/lunch med Sofia, Rebecca och Meja! Mysigt(: Sen åkte jag hem och borstade tänderna och satte kurs mot Halmstadsjukhus för sista gången. typ 15 gånger på ett år.. orka. Denna gången va jag dock själv. Inte jätte kul, men vafan, de funkar! Sen åkte jag hemmåt igen, och kom precis hem! Och nu ska jag åka och träna! 
Mitt lag är sjuka i huvudet.. Igår skapades "Typical Convivium" Jag. Dör. På riktigt. JAG DÖR. Men de är internskämt, så de är ingen annan som fattar.. Men de är såååååå roligt. HAHAHA. Skrattar bara av att tänka på de.. Kan lägga upp någon käck, även om ni inte fattar hur roligt de egentligen är.. 
Mitt mongolag♥ Att byta till Convivium va nog det bästa jag gjort i mina teamåkningsår, efter att börja i teamåkning då.. Haha^^ Glad att folk drog över mig till rätt sida..(:
Nu ska jag träna, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: