mysweetestthings -

You're perfect to me.

Gårdagen var en bra dag! Började ju som sagt hemma hos Marcus och slutade även där! Under dagen satt jag mest hemma och lyssnade på little things♥ och sen var jag med Ovve!(: Vi åkte till Ikea och köpte galgar till mig och tandborstmuggar till råna! Sen åkte vi runt och leta efter ett tacofat till min mor utan någon tur! Åkte istället och hämtade rabatt grejjor hos råna och tog spåris in till centrum och ovve köpte presenter och jag köpte fyra nagellack.. haha jag kan inte ens ha nagellack^^ sen gick vi in på Tessie, och jag hittade mina favvo byxor som jag har letat efter i två år! Köpte ett par och gick sen till Marcus och köpte en ljusslinga som han betalade
Gick sen till 7/11 och köpte slush!! :D:D Sen åkte jag, och blev sen, till träningen! Hade koreografi, balett och dans. Sen åkte jag hem till Marcus och vi somnade ganska tidigt även igår! Imorse skulle han till jobbet och jag åkte hem och har städat lite på mitt rum, och i min garderob! Ska snart till Osteopaten igen, och sen ska jag fortsätta städa! Ser typ fram emot att städa.. jag måste vara sjuk... 
Såg en jättemysig stickad tröja inne i ett skyltfönster i göteborg igår, och jag kan inte sluta tänka på den... hahaha orkar inte^^ Vill ha!
Nu ska jag städa lite till innan jag måste åka!
Fyller år om exakt en vecka! whopwhop! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2012-10-30 @ 16:11:09 / http://heartman.blogg.se

myyyyyyys!! ledsen att du kom sent till träningen dock... haha tröjan <3 ska försöka leta upp den för dig! dock minns jag inte vart vi gick när du såg den....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: