mysweetestthings -

All that I am

Hallå hallå! Står just nu bakom en restaurang och snyltar från deras internet (hehe). Måste betala för internet på hotellet och har de bara i receptionen): och mitt tog slut i morse.. Får köpa mer ikväll!
Det är just nu 26 grader och knappt ett moln på himlen! Gött! Ligger på stranden, något av de värsta jag vet, så jag gömmer mig i skuggan eller i Mejas tält! På de sätter får jag ingen färg, men de skiter jag i..
Har lite små ångest för att jag missar träningar.. Får lära mig allt på söndag innan träningen så jag kan gå på som om jag har vart hemma hela tiden!(:
Imon ska vi hyra bil och köra omkring! Till någon strand och bara kika runt! Och på kvällen ska vi fira mammas födelsedag, eftersom jag inte kan vara med annars!
Sen på lördag förmiddag åker jag hem! Kom ju nyss hit.. Men de blir bra! Jätte bra!(:
Nu fick jag sällskap.. Mamma och beccan ville också ha internet... Hihi(:
va inne i stan igår, hittade en godisaffär.. 290kr/kg.. Köpte för 90 spänn.. Haha! Färskare godis får man leta efter dock!(:
Puss<3