mysweetestthings -

I just want you back for good

Tänkte bara skriva ett sista inlägg från Sverige, för ikväll åker jag till Sardinien ändå.. Även om jag fortfarande inte är säker på att det är ett jätte smart drag.. Kommer va jobbigt när jag kommer hem igen.. Men det är smällar jag får ta då.
Marcus sov här i natt och är hemma och matar och rastar Meya och Bella, snart kommer han tillbaka och jag måste börja packa väskan.. Klockan två måste jag börja laga pajerna.. Sofia, Rebecca, Matte, Meja, Farmor, Mamma, Pappa, Jag och Marcus ska äta tacopaj här klockan treee.. Tror inte Meja ska ha någon paj dock.. Klockan fyra bär det iallafall av mot Säve! Och klockan tio ikväll är jag i Alghero! Jag stannar till på lördag, dagen mamma fyller 50, och resten av familjen till tisdag! 

Kommentarer
Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 12:59:25

.....såg det UT SÅ??? i sardinien ms

Svar: Japp(:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: