mysweetestthings -

Wasp

Hej hopp! Har egentligen inte så mycket intressant att berätta, och eftersom det inte är någon som kommenterar är ni nog inte så intresserade heller(:
Kom hem från Alghero i lördags, Marcus hämtade mig på flygplatsen, och jag har tränat, jobbat, och vart med honom sen dess.
Sitter just nu, mellan jobb och träning, hos Marcus, och ska åka och träna snart.. Vi har spelat NHL (haha) och inte gjort så mycket annat.. dock kom jag för en timme sen..
Imon fyller han år♥ Och jag är ledig från jobbet (y)
Min familj kommer hem från Alghero om en halvtimme, och jag har inte något spännande kvar att berätta..
Ska till Halmstad imon, förmodligen för sista gången. Ska sätta min tand och seeen är jag nog färdig! Efter ett år..
Nu ska jag träna! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Johanna
2012-09-11 @ 19:27:55 / http://johannameh.blogg.se

hade allt varit bra om jag läste min bok. men jag somnade.. hehe
Kan verkligen inte på fredag, för jag har nollning ända fram till lördag kväll.... <3

Postat av: Ovve
2012-09-25 @ 12:58:12

NHL?! hahahaha... ser dig framför mig "vad gör jag?!" "vadå vilken knapp?!" hahaha.. osså marcus min... hahaha goding

Svar: Hahahaha ungefär så va de.. "Men hallååå, de är inte kul att spela mot dig, du vinner bara!" Sen dess har vi spelat i samma lag, annars får han spela själv! (: (Fast han är ingen höjdare på de där med att passa.. Lagsport är inte hans grej..)
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: