mysweetestthings -

Tell me now you know.

Funderade på att gå och lägga mig när klockan närmade sig åtta, ändå sitter jag här nu... suck. Har iallafall haft besök av familjen Nicander, mysigt! Åt lasagne och kollade lite på film och åt glass! Sen har jag packat upp, räknat ihop lite vad jag har shoppat, vikt ihop alla mina trosor fint i lådan, slängt lite kläder som inte fick plats, bytt från vinterkläder till sommarkläder i garderoben, hängt upp och vikt ihop några av mina nya kläder, och sen av någon konstig anledning så insåg jag att det står månad och år som en kollektion kom ut, med just den varan, på alla victoria secret grejjer! lite skojj! Men mitt rum ser lika stökigt ut, om inte stökigare, och jag måste sova! Puss på er♥

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-04-15 @ 15:07:02 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Det lät först som om du slängde några av dina nya kläder för att de inte fick plats. Hahah! 0:

Svar: hahaha aldrig! ^^
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: