mysweetestthings -

You stole my heart♥

Hejsan hoppsan små vänner! Landade med planet från New York vid tre igår och vid halv kvart över fyra träffade jag Marcus i Göteborg! Snabba ryck(; Har haft 9 grymma dagar som startade med shopping, kyla och tävling i Boston, innan vi tog bussen (som gick sönder på vägen och vi blev sittandes i två timmar) mot New York för mer shopping, värme och sightseeing! Jag är väl den som har shoppat typ mest.. Tror min väska vägde 7 kilo till USA, och 22 hem.. (plus typ 5 kilo i handbagage) Så de blev en del.. Kunde inte använda mitt kort i affärerna heller, så jag va tvungen att ta ut pengar, och de kostade en del.. kul! 
Men nu är jag hemma iallafall, och trött som tusan, och de är tillbaka till de vanliga och de har jag redan märkt. 
Idag ska vi på chokladprövning (....) som mamma fick i morsdagpresent för typ 3 år sen som inte har blivit av.. haha^^ och efter det ska jag hitta på något med Marcus! Imon jobbar jag igen, och öppnar måndag morgon! Annars har jag inte mycket inplanerat denna veckan! Nästa måndag sätter vi kurs mot Stockholm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: