mysweetestthings -

Here alone

Hejhopp i lingonskogen! Idag har jag jobbat öppning, och efter jobbet åkte jag in till frölunda torg och hämtade en väldigt sen julklapp från le boyfriend! sen har jag kollat på PLL, är inne på säsong två and still going! Packar under tiden, skall åka till vildmarken och campa imorgon och är borta typ under helgen! 
Har för övrigt packat alldeles för mycket, hahaha, tre par shorts, två linnen, två shorts, en tjocktröja, mysbyxor osv, för en kväll i princip. I'm so funny. 
Annars.. Mjaaaaaaa.. Ska åka till Marcus om en stund, och platta mitt hår, vet inte om jag ska göra de innan eller efter.. Det återstår att se, först måste jag packa klart!
Pöösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: