mysweetestthings -

Man kan inte undgå att bli kär

Glömde ju säga att jag hade världens mysigaste dag med Johannisen i lördags! Jobbade och åkte hem och bytte om innan jag hämtade henne och vi tog bilen in till göteborg, där vi fikade och sen tog vi bilen förbi ica innan vi åkte hem till henne och tittade på två filmer, The Host, bra, At Any Price, inte bra, och åt massa chips, popcorn och jordgubbar med nutella (<3) Sen åkte jag hem runt ett tiden och Marcus hämtade upp mig hemma ganska fort efter det och jag sov hos honom! Bra lördag!(:

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-08-08 @ 17:52:42 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Jag har hört att The Host är rätt kass om man har läst boken, så vågar inte se den...

Svar: läste knappt boken, så jag hade ingen aning om vad den handlade om... Fattade ingenting, men tyckte filmen va bra(:
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2013-08-09 @ 17:40:02 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Hahahah! KAnske därför då (;
Får väl våga mig på filmen ändå. Det är lite spännande.

Svar: haha lycka till(;
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: