mysweetestthings -

To prove you're not alone

Hejhopp! Är hemma igen efter skogsturen! Lägger upp bilder lite senare, men de va jätte mysigt!
Åkte dit vid typ tolv tiden och tog vägen förbi gekås där vi hämtade upp min mor, innan vi fortsatte till vårt tillhåll! Jätte fint med sjö på varje sida om oss! 18 personer blev vi, lekar, gitarr, grillat och regn! På vägen hem igår åkte jag och marcus till gekås, sååååååååååå mycket folk! Har aldrig vart där när de är så många där... Så de blev inte långvarat, köpte inte så mycket annat än godis...(: hehe
Spelade spel och tittade på film när vi va hemma hos honom och somnade vid typ ett! Imorse jobbade jag 10-16 och nu ska jag titta på PLL! Seeeeeee ya l8er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: