mysweetestthings -

Under your spell

Borde städa mitt rum..
Gick till Varlaskolan och mötte min pojkvän igår, har inte vart på varlaskolan sen 2009 så de kändes väldigt konstigt! Tänkte på massa minnen.. Haha<3 Saknar 9b(: de va väldans många år sedan..
Iallafall, mötte marcus på Varla, åkte hem, tittade på Dexter och Breaking bad och gick och la oss! Han åkte in till kungsbacka för att skejta ganska tidigt och jag återvände hem och har inte gjort någonting vettigt på hela dagen, som vanligt! Kollat på Not You Again, tror jag den hette om jag inte minns fel.. Den va bra iallafall(: 
Ska snart komma på vad jag ska ha på mig, skall snart kolla på THIS IS USSSSSS! Är ganska pepp..(: Hehe
 
I dagen till ära får ni lyssna på denna, med hörlurar♥ 
 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: