mysweetestthings -

You're perfect to me♥

This is us♥ Så otroligt fin och bra. Hoppas de kommer ut ett live album.. 
Idag har jag öppnat på jobbet och efter jobbet åkte jag med mamma i flera timmar och sökte nytt jobb! 
Är ledig i helgen och jobbar måndag-torsdag nästa vecka, och dirrrr efter jobbet åker jag till Barcelona(: Ska bli skönt med sol och shopping i några dagar! 
Nu ska jag leta fram någon film och kanske laga något att äta.. Puss♥
I brist på annat så hittade jag en gammal bild från balen på mig och emmyslemmyturk(:♥
 

Kommentarer
Postat av: Emmy
2013-08-31 @ 23:19:33 / http://emmythornelof.blogg.se

Jag ser mystisk ut.. Tänk att det var över ett år sen! <3

Svar: helt galet! Kommer ihåg det som om det va typ förra veckan!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: