mysweetestthings -

Julkänslor

Jag har under veckan vart på Liseberg med Marcus, Marcus har bakat kladdkaka för (förmodligen) första gången.. Spelat på hans nya ps4, bakat pepparkakor med familjen, gett Rebbe hennes julklapp, tittat på en av mina favoritbarnfilmer, Det magiska svärdet: kampen om camelot och självklart jobbat! I delin dessutom! 
"Jobbat" mitt första pass på elboden också! 
Tänker inte skriva så mycket mer, ni får titta på bilder istället! 
Vilket mästerverk till pepparkakshus! haha! Pepparkakorna däremot var vi lite för lata för att orka kavla ut så mycket så alla är väldigt tjocka.. haha
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-12-16 @ 20:51:17

Det magiska svärdet!!!! Ojojoj vad många gånger jag och Joel har sett den på VHS (:

Fin katt(?) på skorstenen

Svar: Ja!! Så bra!((:
Haha tack! Ser lite ut som en uggla tycker jag...
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2013-12-17 @ 19:19:22

Har du två jobb förresten?

Svar: Njae, "jobbar" på Marcus jobb.. Och maxi!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: