mysweetestthings -

Mysig jul♥

Det har hänt mycket sen jag sist skrev! Har spenderat mängder av pengar och jobbat ihop en del!
Första delen på min julafton har ni hört om.. På kvällen var jag ju hemma hos min prins och hans familj. Tomten besökte oss igen och vi spelade wii och hade det mysigt! Sen sov jag där och vi klev upp tidigt även i onsdags! Vi tio så tog vi bilen till Media Markt med heela familjen Hugosson för att de skulle kolla på ny tv! Iallafall så tyckte Marcus det (eftersom han spenderar ofantliga mängder av timmar vid deras tv. not. haha) men Mia lyckades inte övertalas så hon gick ut med en apple tv istället.. haha! Jag däremot, skulle kolla på objektiv till min kamera! Men jag tror inte ens jag gick till den avdelningen utan jag gick ut därifrån med En tv, ett ps3 med ett spel och två kontroller, en apple tv och ett annat spel. Allt det för 6500 spänn. Så värt. Nu är mitt rum awesome! Skit nöjd(:
Efter media markt åkte vi hem till Marcus igen och va där i några timmar, spelade lite spel, Marcus spelade sitt nya Need for Speed till ps4 och jag satt mest och tittade på(: Sen kunde jag inte hålla mig längre utan åkte hem och, med pappas hjälp, byggde om i mitt rum! Lägger upp lite bilder i ett nytt inlägg(:
Sen i torsdags var det dags att jobba igen och efter jobbet satt jag vid min tv i några timmar.. Vid fyra åkte vi hem till farmor och firade jul där! Mysigt(: 
Jobbade även i fredags, och vid elva kom städerskorna och vid tolv hämtade jag pappa på sjukhuset! Hna hade opererat sin axel! Körde honom till apoteket och sen hem! Efter det så åkte jag ut på lite mer äventyr, köpte mig ett objektiv<3 Ett Tamron AF 70-300/4-5,6 SP Di VC USD! Inte helt det jag var ute efter, men min plånbok tillät mig inte att lägga mer pengar, så det va den prisklassen jag fick hålla mig i! Men jag är skitnöjd(: Det ska få följa med mig in i ishallen 18 Januari-19 Januari! (Leon Lurje Trophy) Efter jag hade handlat åkte jag in till Göteborg och inventerade med Marcus och Uffe på Elboden i några timmar innan stängning! Sen körde jag marcus hem och åkte hem och typ la mig ganska direkt! Jobbade 6-12 igår och åkte direkt in till Elboden och inventerade lite till! Åkte ut och provfotade med min kamera lite innan jag åkte hem till Marcus! Sen gjorde vi absolut ingenting mellan tre och fram tills att vi somnade vid elva. Jag jobbade imorse 8-16 och nu ska jag äta mat. Så hungrig. 
Imorgon jobbar jag 5:30-10:00 och åker som förmodligen resten av sverige till systemet! Vet visserligen inte vad vi ska göra på nyår.. Det återstår att se! Med största sannorlikhet så hittar vi inte på någonting.. Men dricka, det ska vi ha! Puss♥
 
Här kommer en hel hög med oredigerade bilder!
(Hittade en jätte fluffig söt katt hemma hos Yvonne och Ola((: )
Meja va till en början inget tomte-fan
Men han fick en kram tillslut ändå!
Test av nya okbejtivet(:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: