mysweetestthings -

Say something

Igår jobbade jag min första lördag, 6-12 och fick inte ett öre mer för att det va helg. Gjorde lite ont inombords. Sen gjorde jag lite ärenden, postade paket osv, och sov även en kort stund innan vi, vid 17:30 tiden åkte till Mölnlycke och firade min kusin som fyllt sjutton. Under kalasets gång försvann min röst mer och mer och idag har jag inte haft mycket kvar.. (Ger ofta upp mina konversationer eftersom jag inte hörs ändå.. Haha) Stannade längst av alla och kom inte därifrån förrän vid ett någon gång! Mycket trevligt(: Idag har jag betalt räkningar och ätit lite pepparkakshus eftersom de kraschade när vi var iväg på kalas igår..): fixat lite med julklänningen och sen spenderat resten av dagen hos min älskling(:
Åt varma mackor, körde hem Ken och köpte ben till Meya. Spelat ac och ätit tacos. Kollat på så ska det låta och pyntat julgranen!
Nu ligger jag i sängen för att jag jobbar imorgon! Har hört att nästan alla jobbar för att det är så mycket folk.. På mina avdelningar är det 7/40 som inte jobbar, och det är sånna som pluggar och bara jobbar helger..
Jaja, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: