mysweetestthings -

I almost do

Kommer nog inte blogga under helgen (oooh shocking.) 
Hade krille på träningen igår, och ebbe va sjuk, så jag fick skutta in där på korta! Efter träningen åkte jag direkt hem och sov, och imorse öppnade jag på jobbet och jobbade till klockan 14! vid fem åkte jag ner och hämtade min lilla bil som har vart på lagning! Det kommer kosta mig dyrt... Båda drivknutarna byttes ut, inte för att det säger mig mycket men de låter inte billigt. Den låter inte längre iallfall! (:
Så idag har jag alltså jobbat, och kollat på OTH! Snart, eller senare ska jag åka hem till Marcus! Mysa med honom och imon är de sen morgonträning, samling 9!(: Efter det ska jag, Louise, Carro (ida) åka hem till Gabriella och äta thai, och sen ska jag vara där resten av dagen, göra oss iordning och så, och vid 18 kommer resten av laget på cocktail party! (: Tar nog med mig kameran, så jag ska försöka ta lite kort, lär ju garanterat bli en lagbild om jag känner mitt lag rätt! (:
Sen åker jag hem till Marcus och sover, och vid två på söndag åker jag till ishallen och är där till 22 typ!(: Så det är min helg! (: Väskan är packad och jag saknar bara skorna! som jag förmodligen kommer glömma.. 
Men men, vi hörs en annan dag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: