mysweetestthings -

Mars-Maj♥

De är snö utanför fönstret.. Hade ju 12 grader i Frankrike): Sadface..
Sitter och längtar bort till vårens resemål! Can't wait!((: 
Har lite resande att se fram emot! 
Först ska vi tävla VM i Finland, 8-9 Mars (är borta 5-10). En månad bort. Sen är säsongen över. Jag är så inte redo.. (Okej, efter det är det Havstrofen som vi tydligen ska va med på.. Vilket bara känns konstigt..) 
Efter det ska jag, mamma och Sofia flyga till Boston och kolla på när Boomerang tävlar VM där! Sen åker vi plus Boomerang vidare till New York, där jag kommer spendera dagarna med Ovve och Råna! (Och mamma och Sofia såklart(: ) Så jag är i USA mellan 3-12 April!
22 April åker jag, Ovve och Johanna upp till Stockholm och tittar på Justin Bieber! ((((: Kommer bli gryyyyyymt!(: 
27 April-4 Maj åker jag och Marcus till LA och bor hos Carro i hennes lägenhet i en vecka! 
Och till sist, 8 Maj tar vi (Jag, Ovve och Johanna) bilen upp till Stockholm igen för att titta på One Direction! Rad 5. Kommer bli epic.
Så meda andra ord, 6 resmål på två månader! Kommer bli en grymt bra vår! (: 
 
Tänk att vi ska åka här. I denna arenan. Woooaaaah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: