mysweetestthings -

The better half of me

Hejsan hoppsan i lingonskogen!
Igår hade vi VM sammandrag med Spirit, så först satt vi och lyssnade lite och sen fick vi prova på att döma! Det va ganska svårt..^^ Sen värmde vi upp och gick på och hade korta träning i en kvart, sen hade vi paus och hade långa träning i tjugo minuter! Och jag tror inte jag har sagt det.. Men sen i onsdags förra veckan så delar jag med närman i långa! Wiiiiihoooo! Så jag åkte långa träningen där! Gick väl sådär eftersom hon är kort och jag är lång egentligen, och sen har vi bara åkt igenom två element innan.. Åkte igenom allt en gång i söndags.. Men vafan, klarar jag en helt okänd plats i frankrike klarar jag dehär!^^ Sen efter våra träningspass och när spirit hade tränat klart gick vi ut och gjorde en liten käck vm hälsning.. Dör. Så jävla fult.. Louise. De finns inga ord. Du är störd! (De är mongot i vit tröja längst till höger...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: