mysweetestthings -

'Til my heart stops beating

Nu är min design fixad igen, fick bara ta bort filmklippet jag la in häromdagen.. Kan inte kopiera från min dator så jag skrev in koden manuellt och något gick väl snett.. (Vet någon varför jag inte kan kopiera och klistra in..? Har startat om datorn...(; )
Kom iallafall hem från Frankrike igår, med en tredjeplats i bakfickan!! (Egentligen inte eftersom man inte får medalj utan bara pokal och blommor (ettan och tvåan får pengar...)) på French Cup! Men still, från att ha kommit runt åttonde plats åren tidigare, till att komma trea! Så jävla bra! Vi är bäääääst! (Om ni vill titta på långa åket kan ni titta längst ner i detta inlägget!(: (Spola fram till 27:20 typ!(: ))
Så igår stannade bussen i kungsbacka ungefär kvart i nio och där stog Marcus och väntade!(: Vi åkte hem till mig och jag bytte bil, ställde in alla väskor och hälsade på mor och far innan jag åkte till Marcus och sov där! Just nu är han och jobbar och jag ligger i hans säng och kollar på one tree hill! Är hel ledig idag, inget jobb och ingen träning! Ska köra mamma till stationen vid halv fyra och sen ska jag packa upp mina väskor hemma innan jag åker tillbaka hit!(: 
Detta va min sista Frankrike resa som junior. De kändes.. Fy. Vill tillbaka! Göra om veckan! Åka. Jag måste få åka. Usch. De är snart slut. Vill inte.. Team Convivium är bäst, pååå riktigt. Älskar er♥
Pusssss♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: