mysweetestthings -

A little too late

Jag är trööött! Jobbade för Lena som är sjuk, igår och jobbar själv imon och på fredag! Idag ska jag träffa Johanna och Ovve, och sen ska jag göra fransar! Sen är det träning och hem och sova! Jobba, träffa Emmy, träna och sen hem och sova igen! Dax för att jobba och sen strassa min klänning, änna dags nu eftersom hela laget gjorde de för en vecka sen, men jag jobbade och har fortfarande ingen strasspenna....... Känner mig ganska stressad.. Kommer inte hinna bli klar, har inte tillräckligt med strass heller.... Dat panic. Sen måste mitt rumm städas också... Orkar inte.. Iallafall, på fredagkväll ska vi hem till Rebecca, hela familjen och Marcus! Matte är och åker skidor och rebbe ville ha sällskap(: De blir väl då jag sitter och strassar förmodligen.. 
Tidigt lördag morgon, eller inte tidigare än en vanlig träning, 07:30 åker vi till Jönköping! Direkt till ishallen och tävlar kval 2!(: 
Nu måste jag klä på mig om jag ska hinna träffa johanna och ovve! puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: