mysweetestthings -

Don't know how you did it.

Var och fotade solnedgången för typ en vecka sedan eller något, så här får ni en bild på mina skor i väntan på att jag ska blogga((: Haha sorry(: 
Idag har jag jobbat sista passet innan semester<3 kärlek till det!(dock försov jag mig, men det är en annan femma). Vaknade av att det ringde på dörren, där stog postkillen med mitt paket från VS och jag är nu 6 bhar och fyra trosor (egentligen fem, men ett par har ramlat ur(: ) rikare! Och en massa tusen fattigare.. 
Nu ska jag antingen hem till Marcus eller så åker jag och hämtar ett paket på Maxi och sen kollar jag på film och går och lägger mig typ! 
Imon ska jag till tjolöholm med systrarna och Meja! Ska bli mysigt(: Och på kvällen ska jag och Sofia förmodligen på trams! 
Annars har jag inget planerat resten av livet. typ. (: Hör av dig om du vill hänga med mig. För jag är så cool. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: