mysweetestthings -

I fall because of you

I lördags kom min fina hit, och vi spelade time splitters och the last of us en stund och åkte sen hem till honom och började kolla på breaking bad! Är redan inne på säsong 2(: Tog meya på en lång promenad på kvällen och gick och la oss strax efter det och igår hade vi 1 år(: Gjorde inte något på hela dagen egentligen, tittade på monsters inc 2 och breaking bad, gick lång promenad med besten i värmen, åt mat, och sen soov(: 
Idag kollade vi på två eller tre.. eller fyra.. avsnitt av breaking bad innan han skulle iväg, nu har jag typ.. sovit.. haha^^ Ska städa lite, eftersom mor och far kommer hem imon! 
I morgon ska jag, sofia, rebecca och meja åka till stättared och titta på djuren och kanske bada!(: 
Min sista semester vecka....): Får se vad jag hittar på ! Ska shoppa med sofipropp på torsdag!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: