mysweetestthings -

Kallabanga

Sitter just nu på Marcus jobb, han ska öppna för att hans moster är hos tandläkarn! Jag ska träffa Johannisen sen!!((((: och hämta mejas paket innan det!
Igår åkte jag hem till Marcus på morgonen och gick ut med meya medans Marcus sov, sen bakade jag kakor och spelade sonic! Vi gjorde inte så mycket under dagen, spelade mest Xbox och panikkörde in till Göteborg för att försöka hinna i tid till hans mosters tandläkartid, men de va kö heeeeeeeeeeeela jävla vägen så vi kom sent och åkte in i onödan... Haha! Köpte pizza på vägen hem! De va gott!(:
Sen kollade vi på lite serier och gick ut med meya innan läggdags!
Imon ska jag fixa los fransos och färga min utväxt! Kan behövas!
Lillskit fyller ett år nästa söndag(: va vid tjolöholm i torsdags och hade med kameran, sötaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: