mysweetestthings -

I miss you

Hej igen! Det var ett lite tag sen!((: ^^
Har inte mycket tid till att blogga just nu, men klämmer in ett litet inlägg(: 
Turkiet var grymt, grymt väder, grymt varmt, grymt kul, grymt sällskap, grymt världens bästa vän (haha), grymt hotell, grym utsikt, grym mat, grym musik. Helt enkelt väldigt bra! Hann klämma in en väldans massa känslor på en och samma vecka! Fick träffa finaste Emmyslemmy, Hasan, Hüseyin, Cassie, Rebecca och Nelly! 
Ska försöka lägga in lite bilder, men de får bli senare! För snart kommer min älskling och hämtar mig, så åker vi till Båstad (om jag inte minns fel) och firar midsommar med hans familj(: 
I veckan har jag jobbat varje dag, och igår var jag med Ovve efter jobbet, och sen hämtade emma henne och jag åkte hem till Ovve och så var det överaskningspartajj för att Ovve ska fylla 20 när hon är borta! De va jätte mysigt((: Hon blev överraskad(: haha 
Nu är hon på väg till Kiiiina! Och sen ska hon till los filipinos, så jag kommer inte träffa henne på dos veckor! Kommer sakna min fina ovve): 
Är ledig idag, och har 11 månader med min pojk<3 Imon jobbar jag öppning, men är ledig på söndag!(: 
Bjuder på en as ful bild på mig i en fin krans mami har gjort åt mig((: Ser ut som en giraff eller något..
Nu ska jag åka! Puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Mami
2013-06-23 @ 23:17:46

Sötis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: