mysweetestthings -

Här blev jag den jag är

Efter vi hade spelat in mix megapol så tränade vi lite och sen åkte jag direkt hem till Marcus! Va hemma hos honom i några timmar innan jag åkte hem och åt mat och åkte till träningen! I fredags strassade jag min klänning, åt jag lunch med marcus, hämtade mer strass, åkte och jobbade och åkte hem och strassade och sydde klänningarna, tejpade och målade mina skridskor! I lördags va de dags för SM! Vi låg etta efter korta, likaså gjorde boomerang! Efter tävlingen va Veronica och Tony hemma hos oss, så vi åt mat och grejjer, och sen fick jag 500 spänn för att spela gitarr! Värt(: 
På söndag var de dags för långa och vi vann!(: SM GUUULD!(: Vi slog poängrekord för säsongen båda dagarna!(: Åkte grymt(: 
Efter prisutdelningen åkte alla till nello på kungsmässan där vi åt italiensk buffé! Vid åtta åkte jag hem till Marcus och sov där!(: 
Idag är det måndag och jag måste packa! men klockan är bara tio och jag ska inte åka till träningen förrän om 8 timmar, så de är lugnt(: hehe 
Imon lyfter flyget mot finland!!! :D (-10 grader): )

Kommentarer
Postat av: Johanna
2013-03-04 @ 17:34:16 / http://johannameh.blogg.se

har hört att det är en halvmeter snö dessutom (Y) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: