mysweetestthings -

Too young, too dumb

Hey loved ones! Igår va jag träningsledig och åkte till marcus efter jobbet, och vid fem tog jag pendeln in till göteborg och mötte Emma och Vanessa och köpte present till Louise! Gissa vem vi möter när vi strosar omkring och hittar massa saker till Emma och Vanessa istället.. haha. Jo, Louise.. hahah av alla människor.. Iallafall, presenten blev grym, Louise, you're gonna love it!(: 
Sen åkte jag hem till Marcus en stund till innan jag åkte hem och la mig! imorse öppnade jag, och efter jobbet skulle jag gjort fransar, men de får bli på söndag istället! Så jag åkte till verkstaden med min bil, för pappa sa att den läckte. Mycket riktigt! Men de är fixat nu! Motoroljan läckte.. Sen skjutsade Marcus mig hem, och pappa körde mig tillbaka några timmar senare och hämtade bilisen! 
Nu har jag städat mitt rum och fixat lite, så nu ska jag bege mig mot wallenstam! sista riktiga träningen med Convivium.. Sen är det tre auditions kvar innan the end.. wääh. 
Nu ska jag fixa miiig! pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: