mysweetestthings -

Won't let it show

Hejhoppppppp((: Är lite småtagg idag, dunno why, ska träffa min pojk och spendera morgondagen med honom<3 Det ser jag fram emot! annars är jag nog lite övertrött, öppnade igår och idag! Och annars har jag vart på student x2, Louise och min kusin Mia, som tog i tidags och onsdags! Hämtat ut min bil från verkstaden och fått beta 5100 spänn för de.. kulkul eftersom jag även betalade en räkning på 7600 och betalade hemma och andra skulder vilket betydde att jag fick dela upp de och inte spara något denna månaden =100 kronor på kontot. wiie. Och nu har jag köpt mat på jobbet =34 kr kvar! Dock är Marcus skylldig mig 3800 för USA och Ovve  270!(: Så lite pengar lär jag ju ha i le turkland! För dit bär det av om en vecka! Whopwhop!! :D 
Annars.. Mjaaaaa, jobbar typ hela veckan och ska gå på Sandras och Amandas student mottagning på onsdag! De är väl de som händer! 
Hööööörs en annan gång(: Pössss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: