mysweetestthings -

I want crazy

Jobbade sista passet på pressbyrån i fredags, och när jag slutade stog min fina älskling och väntade på mig. Åkte hem till honom och tittade på lite tv innan vi gick och la oss! I lördags kollade jag på nashville, spelade payday och sen åt vi pannkakor och så satte Marcus och Hugo upp en ljusskena i taket i deras kök! Under tiden gick jag och Mia ut med Meya!
När vi kom hem gjorde jag en fläta på Emelie, och sen körde vi familjen till några vänner. Gick sen upp till Susanne och åkte med henne in til Göteborg för att flytta ut ur Mathias lägenhet! Himla massa lyftande och hissåkande upp och ner! Efter ungefär tre timmar åkte vi hemmåt med lasten och köpte pizza på vägen. Åt pizza hos Susanne, lyfte in alla möbler in i hennes hus och sen gick jag och Marcus hemmåt! 
Igår körde Marcus mig till Maxi och jag jobbade en stund innan jag åkte hem med mamma. Åt middag med familjen + Meja, kollade på gamla filmer och kollade på Solsidan! Idag har jag jobbat och sen ska jag förmodligen följa med ut till fjärås och passa en liten Meja! Imorgon är jag ledig! Jobbar bara torsdag fredag! Så de är göttttt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2013-11-07 @ 06:52:25 / http://heartman.blogg.se

Fin du är i håret! <3 Du vet att du har två exakt likadana rubriker efter varandra va? ;)

Svar: Tack(: Såg det, grym låt!(;
Frida Gustafsson

Postat av: Olivia
2013-11-07 @ 14:05:33 / http://heartman.blogg.se

Hunter Hayes? Helt okej låt ;)

Svar: Grym!;:
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: