mysweetestthings -

Dö.

Har haft sämsta dagen på jobbet ever. Min kollega försov sig så jag, som inte har någon aning om hur, fick öppna själv. Sen till och börja med fungerade inte kassan eller hallandstrafiken, inte heller västtrafik. De andra fick jag igång men inte västtrafik vid min kassa så jag fick springa imellan den andra kassan hela tiden (säljer mycket vt!) sen hann jag inte göra bröd innan jag va tvungen att öppna, hann inte plocka upp tidningarna. Fanns inga bullar. Efter några timmar läckte kylen vatten. En fläkt i taket tjöt som ett larm, jag blev kallad skit, kunder va förjävliga och de va allmänt piss och stressigt. Så nu ska jag hem och äta hemmagjord pizza och sen ikväll ska jag hem tillMarcus<3 imorgon ska jag dock tillbaka och hoppas inte de är lika jobbigt då.. Får iallafall sova längre eftersom de blir vintertid! 

Kommentarer
Postat av: Johanna
2013-10-27 @ 13:35:39 / http://johannameh.blogg.se

<3

Svar: <3
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: