mysweetestthings -

Hädanefter tänker jag efter.

Hejhej hemskt mycket hej! 
Igår jobbade jag och åkte hem till min kärlek och sov där efter det! Åkte till Sofia vid åtta imorse och gjorde fransar och färgade om håret igen, så nu är de en annan nyans av rödbrun.. Ljusare brun men med lite mer röd i olika ljus... Hoppas de inte behövs så mycket mer.. 
Efter det tog jag iallafall pendeln till jobbet och åt lite "frukost" där innan jag började. Jobbade till åtta och tog pendeln hem. Räknade kassan HELT rätt för första gången. Och va ute en minut innan klockan var åtta. Känn min lycka.. haha
Imon är jag ledig och ska föhoppningsvis träffa ovve! Annars jobbar jag som sagt öppning torsdag och fredag, och ska nog ta mig till älskade älskade saknade ishallen på torsdag. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: