mysweetestthings -

I got two letters for you. One of them is F and the other one is U.

 
Jobbjobbjobb. Jobbade i fredags, ledig i lördags, jobbade igår, jobbar idag, jobbar imon.. Igår, idag och imon har jag sena pass, torsdag, fredag öppnar jag och lördag stänger jag! Så de är mycket upp och ner, inte så mycket samma.. 
I lördags hade Sofia invigning av Unique by Sundfors och de va trevligt! Va där någon timme innan och hjälpte till att fixa. Sen stanna jag kvar efter och fixa innan vi åkte hemmåt! Satt mestadels av kvällen på mitt golv, med tända ljus och spelade gitarr. Sen kollade jag på några filmer också. Igår va ganska ohändelserikt, förutom att jag expedierade Mia Skäringer på jobbet. På tisdag ska jag äntligen få gjort mina fransar och färga om håret igen innan jobbet! 
I tosdags va jag ledig från pressbyrån, men åkte med Marcus in till Göteborg och hängde med honom på jobbet en stund innan jag gick på jobbcoachmöte och köpte godis på 4gott innan jag gick tillbaka till marcus och sen åkte hem, matade katten, tillbaka in till göteborg och var med Marcus och hjälpte till att sätta ihop några lampor tills klockan fem, då vi gick och åt middag på köttbullekällarn innan vi tog pendeln hem! Himla fläng fram och tillbaka, men de va trevligt(:
Nu ska jag äta frukost! 
173 små plast blommor på en stor boll.. Lampan är fin dock! Men ett helvete att sätta ihop...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: