mysweetestthings -

I only wanna see you smile.

Herregud a roligt de va att stå på is. Log i princip hela tiden (((: 
Va inte så dålig som jag trodde heller, vilket va väldigt skönt.. haha! 
Jobbade idag, 12-20 och tog pendeln hem. Mor hämtade mig i lindome. Såg två helgar nedanför min gata. Åt mat när jag kom hem. Och nu gör jag ingenting, borde sova typ! 
Jobbar stängnin själv imon. Är nervös som tusan. Kommer med största sannorlikhet göra så att larmet går, och sen kommer jag glömma göra hälften av grejjerna och sen också om inte annat så kommer jag inte hinna.. Blä. Kommer gå så dåligt.
Och så ska jag behöva göra om exakt samma sak på torsdag.. 
Sämst bild, men här har vi helge och helga! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: