mysweetestthings -

I want crazy

Sitter just nu nere i köket och bakar kanelbullar med min mami!(: lite spontant^^
Igår överraskade min fina mig (okej han visste inte att jag skulle va där men jag blev överraskad) på Lindome station på väg till jobbet<3 han pluggar massa så tanken va att vi skulle ses på lördag. Så jag blev väldigt glad(: åkte med honom in och satt med honom medans han drack kaffe. Samtidigt såg vi Morgan och Ola-Conny! Så random! (Ullared..) 
Sen jobbade jag till 18 och efter det mötte jag upp min älskling och vi gick till Mattias lägenhet och satt där med Marcus moster och Emelie en stund innan Mia kom och lämna grejer till Emelie och körde mig och Marcus till Lindome! Därifrån tog han bilen och körde mig hem! Hemma tittade jag på awkward och ravenswood innan jag gick och la mig! 
Imorse jobbade jag på maxi och fick även idag jobba över en timme, sen åkte jag hem och har idag tittat på Nashville, städat mitt rum, duschat, vart hos meja, handlat mat och nu är bullbaket igång! Man hinner mycket när man slutar tidigt(:
Imon jobbar jag mitt sista pass på Pressbyrån och ska äntligen hem till min älskling efter. Äntligen få sova riktigt igen(: och på lördag är han ledig och vi kommer med största sannolikhet inte göra någonting. Perfekt.
Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-10-31 @ 20:55:34 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Vad pluggar Marcus?

Svar: B2b it solutions på IHM! (Business helt enkelt)
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: