mysweetestthings -

Kalasbra

Herregud. Jag. Är. Så. Trött. Det är helt sjukt. 
Jobbade öppning igår, började fem och slutade ett, och åkte hem och fixade lite och så innan jag tog pendeln tillbaka till Göteborg och åkte hen till Ovve en stund(: gjorde oss iordning för partajj. Efter en stund kom Emma och Johanna och vi tog spåris till Järntorget där vi mötte Philip, Tobbe och mårlind. Vandrade mot manana (som ska va ett spanskt n men finns inte på iphonen..?) och åt god mat innan utgång en stund på park lane! Trevligt trevligt! Min fina Marcus kom och hämtade mig på avenyn och vi åkte hem till honom och sov! Imorse åkte jag med honom till jobbet och vi va där till typ tolv. Sen körde han mig hem och jag tog en halvtimmes powernap innan jag nu sitter på pendeln mot jobbet! Skall stänga för första gången idag, inte ensam iallafall, och stänger två gånger själv i veckan.. Kommer verkligen inte funka och jag vet det redan nu.
Så nu jobbar jag i nio timmar och gör egentligen inget hellre än att sova. 
Puss, ha en bra lördagkväll<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: