mysweetestthings -

Lööööönch

Idag har de vart dött på jobbet jämfört med igår. Och jag har stått i kassan så de har gått ganska långsamt.. Även om jag inte helt tror att jag har jobbat i fem och en halv timme redan.. 
Sitter just nu och äter lunch och ska snart tillbaka ner till jobbet!
Parkerade 80kr billigare idag, weey! Haha
Vet inte vad resten av dagen innehåller men de blir nog bra, beroende på om jag jobbar/jobbar samma tid imon! Återstår att se! 
Nu ska jag bege mig tillbaka! Pöss
(Här ser ni även mitt mörkröda/bruna hår)

Kommentarer
Postat av: Frida
2013-10-01 @ 22:18:59 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Vilken pressbyrå jobbar du på?

Svar: Den största i Göteborg, Centralstationen, har två kassalinjer..(:
Frida Gustafsson

Postat av: Frida
2013-10-02 @ 18:45:52 / http://fridaliljeberg.blogg.se

Finns det Inte tre Pressbyrån på centralen? Jobbar du i alla?

Svar: Nej, jobbar i den största! Den i mitten av dom tron (den vid tågen)
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: