mysweetestthings -

Mimmi

Har haft en mysig helg med min fina Marcus♥
I fredags vaknade jag hos honom, åkte hem och åt frukost med Meja, Rebecca och Mamma och sen åkte jag på arbetsintervju på Maxi! Sen åkte jag till fjärås och tillbaka för att hämta rebeccas bankomatkort till mamma...
Sen tog jag bilen till Lindome och pendeln till Göteborg, gick förbi jobbet och hämtade min återfunna 100lapp (((((: innan jag gick till Elboden och packade upp julvaror, ljusstakar, julstjärnor osv.. På kvällen åkte vi hem till Marcus och hade myskväll med hela familjen! Hemmagjord pizza framför idol(:
Igår åkte jag med till Elboden igen och hjälpte till att plocka upp lite mer grejjor.. Efter jobbet gick vi förbi raglady och köpte uggs till Emelie och sen tog vi pendeln hem! På kvällen tittade vi på eva och adam, han spelade nhl och sen hittade han en vhs på när han va bäbis. Sötaste. På hans 3års kalas va han utklädd till batman. 2cute! Hittade även en annan vhs med hans föräldrars möhippa/svensexa och bröllop. Där va även finaste kessie och tixie med (sötaste hundarna en samojed och en typ svart schäfer) Så söta! Låg iallafall och kollade på det till klockan va närmare två innan vi gick och la oss. Och imorse tog vi fram nintendo 64 som jag spelade i ungefär 20 minuter innan jag hade tröttnat.. Haha
Annars har jag velat städa deras brutalt stökiga vind, saker överallt, och städat marcus rum lite, och tittat när han spelat payday 2, as nice spel.
Nu är det söndag kväll och ny vecka, (21a imon, 15 månader♥) dock jobbar jag inte förrän till helgen.. Så de blir nog ganska lugnt för min del!(:
Nu är jag hemma och ska titta på Nashville! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: