mysweetestthings -

Rubrik

Skrev på anställningspapper igår, waah. Så de är bra(: dock bara på extra/0 timmar.. Men jag har ett pass idag och ett på fredag än så länge! Så idag ska jag jobba "själv" (utan att någon går vid sidan av (som visserligen inte har varit"vid sidan av" utan sprungit iväg...))
För första gången! Ska bli spännande.. Är nog inte någon större skillnad från mina första två dagar.. Förutom arbetstiden då.. Det återstår att se!
Åkte iallafall hem till min fina igårkväll och sov där, blir väl förhoppningsvis samma sak även ikväll. Ska in till Göteborg och ha jobbcoach möte och sen in senare igen och äta middag med Marcus! Så jag åker förmodligen med honom på morgonen och stannar där till mötet och åker hem efteråt.. Tänker högt..(:
Nu är jag snart framme (åker pendel..) och ska äta frukost innan jag börjar! 
Puss