mysweetestthings -

Say hello to goodbye

Tidig(!) lördagmorgon när klockan ringde klockan kvart i fem. Va inte jätte taggad på att ta mig ur min varma säng.. Visserligen hade jag inte sovit mer än ett par timmar eftersom jag bara låg och tänkte på delikatessavdelningen på Ica där jag spenderade åtta timmar igår. De va kul, men mycket att lära sig och väldigt mycket folk! (Lön+fredag).
Så nu är jag alltså på väg in till mitt 9,5 timmars Pressbyrånpass där jag inte har någon aning om vad jag ska göra. Skall öppna, något jag har vart med och gjort men i princip aldrig blivit lärd. Suck. Och imon jobbar jag igen, 9:30-17:00 och sen jobbar jag 7:30-15:00 på maxi på måndag! Sen jobbar jag hela veckan men är ledig lördag, längtar redan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: