mysweetestthings -

Trying to keep up

Åkte hem till min grabb efter jobbet i lördags, han hämtade mig. Och sen sov vi där och gjorde inget speciellt under morgonen spelade lite spel och sååå! Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning innan johanna hämtade mig på flyplatsen. Skulle säga hejdå till min bästa ovve.. Det. var jobbigt. Fy på det! Hon kommer ha de grymt på andra sidan jorden dock! 
Efter många tårar på flygplatsen åkte vi hemmåt och johanna släppte mig hos Marcus! Somnade i hans soffa vid nio.. haha^^
Imorse åkte han till skolan och mamma hämtade mig hos honom! Så nu idag har jag inte gjort någonting egentligen! Kollat på high school musical... haha(: 
Nu ska jag, för första gången på 6 månader, ta mig till ishallen, ta på mig mina skridskor och åka. Är nervös. Kommer få så brutalt ont.. Haha men de ska bli så kul! :D Saknar't
Nu måste jag duscha snabbt! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: