mysweetestthings -

I'll carry you

Väntar på attmissemåns ska äta upp så jag passar på att blogga! (Är kattvakt)
Min fina oliv kom hem till mig när hon hade jobbat i måndags kväll måste det ha vart! (Dagarna bara flyter ihop..) och så kollade vi på theheat (grymt bra!) och innan det köpte vi godis och så på Ica som vi smaskade på(: så mysigt! hon sov hos mig och jag vaknade med migrän dagen efter👍 tjohoooo! Åt frukost med Rebecca och meja innan jag skulle åka på arbetsintervju! Åkte in till Göteborg, åkte lite vilse, va på intervju, long story short de gick bra men löste sig inte i slutändan så de blev inget med det! Åkte därifrån till Sofia och va nagelmodell, åkte till arbetsförmedlingen, sen hem och åkte till Marcus på kvällen! Sen igår färgade jag håret och tog bort naglarna, fick ett samtal av en kille om att jag hade en ny arbetsintervju idag! Passade meja hemma och åkte hem till Marcus på kvällen! Imorse ringde klockan 06:30 (och ios7 har bytt väcknings signal så jag flög upp ur sängen och fattade ingenting.. Marcus undrade va jag höll på med.. Hehe) Åkte in till Göteborg på jobbcoach möte och satte mig sedan på starbucks och åt frukost! Sen klockan 10 gick jag på intervju på Pressbyrån och jag ska provjobba på måndag! Känns bra!(: (dock mellan 5-14.. Känns aningen tidigt.. Önskar jag bodde i Gbg..)
Nu har misse ätit upp och jag ska släppa ut henne och sen ska jag hem och snart ska jag iväg till Fjärås för att hjälpa Rebecca med maut! Inatt/imorgon ska jag köra henne, matte, meja och Andreas till flygplatsen! 
Puss
Titta den lilla jätte söta kaninbäbisen som satt i våran trädgård hela dagen igår! Cuuuute! Så liten! (Sitter bakom brevlådan..)