mysweetestthings -

So what if I break down?

I lördags träffade jag finaste Amanda i ett par timmar, fikade på tullen och pratade om allt mellan himmel och jord, jätte mysigt! Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning snabbt innan jag åkte hem till Marcus för kalas! Satt och tittade på när Victor spelade Zelda tills Marcus kom hem från jobbet^^ Sen åkte jag, Marcus och Josefin och köpte lite mat grejjor och hundben till Meya! Vid halv sex kom släkten och vi satt i princip vid matbordet till klockan tio! Väldigt kul^^ Efter det gick jag och Marcus och kollade på Star Wars innan vi somnade! 
Igår "tog vi sovmorgon" vaknade tio i nio, gjorde i princip ingenting under hela dagen, beställde GTA 5, tittade lite på star wars och jag åkte för att köpa ett USB minne och ett spel till Marcus som han sen spelade fram tills att vi åkte hem till mig och åt middag! Sen åkte vi tillbaka till honom och spelade splinter cell! Det var mysigt, jag var sämst((((: 
Idag har jag kollat på film och skall nu bege mig mot arbetsförmedlingen för att skriva in mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: