mysweetestthings -

What now?

Herregud det är redan måndag..
I Fredags natt/morse körde jag som sagt Rebbe mfl till flygplatsen, och gick och la mig när jag kom hem. Sen har jag inget minne av vad jag gjorde under dagen. Alls.. Mamma och pappa åkte bort och jag låg säkert bara i sängen och kollade på film.. (: Åkte hem till Marcus på kvällen, åt mat, kollade på Idol och firade Mia! Sen åkte jag hem på kvällen och sov för att köpa biljetter till One Direction på lördag morgon! Bästa Johanna gjorde mig sällskap<3 Sen gjorde jag återigen inte så mycket under dagen, letade parkering i Göteborg och körde Marcus hem från jobbet. Sen kolalde jag på tre filmer, Grown ups 1 och 2 och någon ny jag inte minns namnet på. Men den va nog bra.. (: Sen kom min fina hit och vi sov hemma hos mig. Åkte hem till honom på morgonen och va där under söndagen. Sen igår kväll gick vi på bio. Känn ingen sorg. Så jävla grym! Sen körde han mig hem och jag gick och la mig vid halv tio! Klockan ringde 03:50 imorse/inatt.. Och jag åkte för att provjobba på Pressbyrån i Göteborg! Kom hem för en liten stund sen! Är cp trött. Blev överlycklig när jag hittade en påse chips i min soffa från i lördags. Så nu ska jag hitta något att titta på och mumsa på den. Imorgon jobbar jag samma tid. Wiho. De här blir dyrt... (Bensin för att jag måste ta bilen in, parkering(200), och mat(100)........) 
Pöss. 

Kommentarer
Postat av: Olivia
2013-09-30 @ 19:04:00 / http://heartman.blogg.se

Eeeeeeh.... Sov hos mig?

Svar: Eeeeeeh nej, men tack ändå! Tänker inte störa mitt i natten! Har inga större problem med att gå upp tidigt, det är när man kommer hem det är jobbigt, för man är så trött och gör inget resten va dagen..
Frida Gustafsson

Postat av: Mami
2013-09-30 @ 22:32:12

Man tar en powernap på 20 minuter när man kommer hem så är man pigg sen förhoppningsvis :) <3

Postat av: Mami
2013-09-30 @ 22:33:09

Lycka till med att hitta en ny parkering imorgon o ha med lilla lunchlådan :)
Och dina sköna jobbskor !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: