mysweetestthings -

Who do you think you are?

14 linnen, två jumpsuits, tre par shorts, två långärmade, en skjorta, två klänningar, och lite andra klädesplagg.. 
Detta är vad jag har åstadkommit på packningen. hitills. Ska förhoppningsvis inte klämma i några fler kläder innan torsdag iallafall..
Nämnde jag att jag ska vara borta i 4 dagar och inte typ tre veckor som man kan tro med min packning?
Vill kunna använda mina sommarkläder, en sista gång! Men jag tycker jag överdriver en aning.. kommer inte ens titta på hälften av de klädesplaggen jag har med mig (eller så kommer jag stå där och tänka, "Jag har inget att ha på mig!" Förmodligen..) 
Nu ska jag packa ner skor osv så jag har detta avklarat innan idol! 
Ikväll ska jag sova hos min fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: