mysweetestthings -

21

Sitter atm hemma hos min grabb och ser att min blogg ser väldigt annorlunda ut från vad den gör på mac -.- så irriterande... Skitsamma.
Idag har jag jobbat, näst sista passet, fick dubbelt betalt och vi hade typ ingenting att göra. Blev klara jätte snabbt och skulle få gå hem tidigare, slutade med att jag gick hem vid elva ändå.
Efter jobbet har jag duschat och rensat igenom iPhoto eller min dator i allmänhet, har redan rensat 100 gb.. Vid fem frågade Johanna om jag ville komma ner till Britta Lenas, så dit åkte jag och där var även Marcus! Åkte med hem till honom vid sjutiden. Har ätit mat och spelat något konstigt bakterie spel..
Har för övrigt 21 månader idag också. Nu skall vi sooova! Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: