mysweetestthings -

Innan du somnar, tänker du på mig?

Nu har jag inte bloggat på ett tag.. hehe. Har kollat klart på alla avsnitt av kuwtk, så nu är jag ikapp (15 säsonger på nästan 4 veckor..). Och därimellan har jag jobbat. Har träffat Marcus, firat Victor, träffat Emmy, fixat med min långsamma dator, rensat min garderob och städat mitt rum. Har nog gjort annat också, inget jag kan minnas direkt.. haha. (mitt minne är helt värdelöst.) Har träffat Majsmeja lite iallafall!
Nu är Marcus i Barcelona och jag är ledig från jobb denna helgen! Så imon kommer Emmy slemmy hit och umgås med mig! Det kommer bli toppenbra, wiho. haha. Har även fått operationstid, så snart är jag hemma på heltid.. Och får sova ut. det längtar jag till lite. Vet ju visserligen inte om jag kommer ha ont och inte kan sova.. Men jaja. Får hoppas på det bästa (Y). Herregud jag måste spela gitarr innan dess. Så att jag inte får abstinens. 
Träffade finaste Johanna igår, satt på EH i fyra timmar och pratade om allt. haha(: Igår bokade jag även biljett till mig och ovve för att kolla på Ed Sheeran!! Är så taggad. Är dock i November, så de är en jävla tid dit. Kommer bli awesome! 
Håller på att fixa en helt ny bloggdesign. Detta med html har ju aldrig vart min grej, så det tar väl ett litet tag. Men jag ska försöka lyckas(: Imorgon på dagen ska jag till Ahusdagen och få träffa familjen Hugosson((: 
Nu ska jag redigera bilder jag tog för typ två veckor sedan och sen fixa designen! Pössokramskumbanan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: