mysweetestthings -

Uppsnärjd i de blå.

Kom på att jag måste spela gitarr lite panikartat. Ska strax äta mat, och sen åka till Marcus, och efter det är det ingen återvändo. Har duschat dagens två duschar och packat väskan. Ska vara i Varberg vid halv åtta imon! Annars har jag jobbat mitt sista jobbpass för denna och förmodligen nästa månad, imorgon blir det gips! Har även fortsatt rensat bilder på datorn, har inte kommit halvvägs än dock. Får fortsätta med detta någon annan dag! Hörs förmodligen imorgon när jag har tråkigt! Puss

Kommentarer
Postat av: Frida
2014-04-23 @ 20:34:12

Duschar du två gånger varje dag?

Svar: Verkligen inte! Men man måste duscha två gånger idag, och en gång imon med typ desinfektionsmedel inför operationen!
Frida Gustafsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: