mysweetestthings -

Home is where the heart is

Har gjort massa grejjor senaste veckan! Tisdagen spenderade med Emmy för att kolla in jobbmässan, va tidiga och fikade på universeum innan det öppnade. Gick in och vände, sen åkte vi till arbetsförmedlingen innan jag körde henne hem! På kvällen träffade jag Marcus en kortis innan jag åkte hem för att sova! Jobbade som vanligt på onsdag och kollade på House under dagen. (skulle jag gissa på eftersom det är i princip det jag gör nuförtiden...) Sen åkte jag hem till Marcus på kvällen och fick träffa Ina, sötaste och lugnaste vaffsingen! Sov hemma och jobbade tisdag, och fredag. Jobbade i frukten hela lördagspasset, hade "lunchdejt" med Johanna och sen åkte vi tillsammans till Åby och kollade på SM! Har tagit en herrans massa bilder som jag skall gå igenom! Lägger nog inte upp något idag dock. Sov hemma hos min prins på lördagkväll och vaknade upp hemma hos honom vid niotiden i söndags. Åkte till Åby vid ett och tittade på SM dag 2!(: Idag har jag jobbat och vart hos Sofia och övat inför tävlingen! Det börjar närma sig!(: Ska bli grymt kul(: Efter det träffade jag Emmy och vi tog med oss kamerorna ut i skogen, får se om de blev något^^ Och fixade pinne! Finally. haha^^
Imon är jag ledig, så jag ska snart åka hem till Marcus och sova där! Köööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: